[Tajfutas] Felkerültek a honlapra a Barátság Kupa előzetes pályaadatai

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2014. Júl. 24., Cs, 07:26:50 CEST

Sziasztok!

Felkerültek az augusztus 8-10-én megrendezésre kerülő idei Barátság Kupa
pályaadatai a honlapra:

http://www.vbtse.hu/baratsagkupa2014/palyaadatok

Két új térkép, jelentős mértékben új tereprészekkel, három élvezetes
középtávú futam, olcsó kempinglehetőség a Bagolyvárban egy középkori barokk
udvarban, és kedvezményes jegyváltási lehetőségekkel a környék
nevezetességeihez (Pannon Csillagda, Erdők Háza, Arborétum, Ciszterci
Látogató Központ, Reguly Múzeum).

Nevezés az entryben:

http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414
<http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5702> &event=5702

Elkészült a szombat délutáni Pre-O Országos Bajnokság kiírása is:

http://www.vbtse.hu/baratsagkupa2014/pre-o

Várunk szeretettel mindenkit a most hétvégi Pannon Tájfutó Napok után két
héttel újra a Bakonyba!

üdvözlettel a Rendezőség nevében:

Hites Viktor

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.