[Tajfutas] IT kérdés - kisegítő program bemutatókhoz

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Júl. 18., P, 14:45:52 CEST

Olyan Macro programra gondoltam, ami azt tenné, hogy egy látványosabb
párbeszédablak lenne látható 1-6 sorszám, a klaviatúra hasonló 1-6
billentyűjének lenyomására megjelenne nagyban a játékos megnyigtattára
és akkor az MT program átállna arra a sorszámú versenynapra, ezt
követően már kiolvashatna a játékos.
Ha lenne 4-6 kiolvasóm egy eseményen, akkor erre nem lenne szükségem.