[Tajfutas] IT kérdés - kisegítő program bemutatókhoz

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Júl. 18., P, 11:01:02 CEST

Szerintem nem lehet a Krämer-progit kívülről megbütykölni.

Viszont itt van egy kifejezetten népszerűsítési célú rendszer:
http://orienteering.org/wp-content/uploads/2013/03/07-LearnjoyWOC2014.pdf
<http://orienteering.org/wp-content/uploads/2013/03/07-LearnjoyWOC2014.pdf>

És készül már egy magyar RFID-rendszer is kifejezetten iskolai programokra.

Üdv,
Skuló Marci