[Tajfutas] A Vb árnyékában

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2014. Júl. 15., K, 18:57:45 CEST

Sziasztok!

Old. Gombitól megkaptam az első napi térképét, így akit érdekel az innen elérheti:
http://tipotke.hu/terkepek/BBCup_001.pdf

Illetve Mihók is elküldte az Alpok Adria térképeit, amit innen lehet letölteni:
http://tipotke.hu/terkepek/AlpokAdria_SprintZ.jpg
http://tipotke.hu/terkepek/AlpokAdria_MiddleZ.jpg
http://tipotke.hu/terkepek/AlpokAdria_LongZ.jpg

üdv.