[Tajfutas] Szavazás a Hónap műhelye címre

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2014. Júl. 14., H, 16:07:38 CEST

Kedves Ildi!

Szavaztam, mert megérdemlitek!

Valószínűleg több támogatótok lenne, ha nem erőltetnék ránk azt a hírlevet. (Ld. melléklet) Tudom, erről nem Ti tehettek, továbbá utólag le lehet iratkozni róla.
Én ugyanis szeretem magam eldönteni, hogy kapjak-e ilyet egyáltalán. (Csak zárójelben: kiét is? Az utánpótlássport.hu-ét, a MOB-ét, netán a Decathlonét? Én ez utóbbira tippelek, s akkor ez burkolt reklám).

Ja, és az adott e-mail címre nem is érkezett megerősítést kérő levél. Akkor vajon figyelembe vették a szavazatomat?

Sporttársi üdvözlettel:
Kutnyánszky Ernő