[Tajfutas] felháborító 2.

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 13., V, 12:32:31 CEST

> Hova tettétek a humorérzéketeket. Új Péter stílusa nem
> mindenkinek fekszik, de azért illene észrevenni, hogy ez,
> ugyanúgy, mint az előző cikk, stílusparódia, gúnyirat, nem

Sziasztok!

Ebben azért nem vagyok teljesen biztos, mivel Ú.P. tervei között látom,
hogy a tömegközlekedési járműveken fülhallgatóval hangosan zenét
hallgatókat is pellengérre kívánja állítani. Ez az utóbbi pedig valódi
probléma. Engem rettenetesen zavar, amikor mások fülhallgatójából hallom a
ritmust. Ennél az is jobb lenne, ha nem fülhallgatóból, hanem hangszóróból
jönne a zene. Ha azonban kénytelen vagyok ritmust hallani dallam nélkül,
attól nagyon szenvedek.

Arra jöttem rá, hogy két eset lehetséges a fülhallgatóknál. Van olyan,
amelyik jól zárja a hangot, és csak az hallja, akinek a fülén van, de
sajnos a legtöbb fülhallgató nem ilyen. Valószínűleg az utóbbiak olcsóbbak,
hogy sokan olyat használnak, amivel mások gondolatait zavarják. Némi
reményt ad, hogy a tendencia mintha javuló lenne. Néha kellemes meglepetés
ér, amikor leül valaki mellém fülhallgatóval, és kiderül, hogy fölösleges
megijedni tőle, mert nem hallatszik kifelé.

Üdv:
Gerzson