[Tajfutas] WOC2014 váltó

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2014. Júl. 11., P, 21:34:29 CEST

A Svéd TV VB közvetítése itt érhető majd el:
http://www.svtplay.se/orientering-vm.

Ma délután mintha azt láttam volna, hogy szombaton 15.00-tól lesz csak élő
közvetítés, de most nem találok semmilyen időpontot, a fenti linken biztos
lesz majd erre infó valamikor.

Jó szurkolást/szórakozást mindenkinek