[Tajfutas] levelező listák

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Júl. 10., Cs, 15:39:28 CEST

Sziasztok!

Megvitattuk a VB-n a tegnapi levéláradatot a csapattal, mert Janó saját
maga ellen is dolgozott, amikor teletömte a postaládáinkat csatolt
fájlos levelekkel. Mivel itt nincs igazi szélessáv, a letöltések a várva
várt képfeltöltést lassították.

Arra juttottunk, hogy a lazarusra menjenek ezek, mert láthatóan van rá
igény, és aki oda feliratkozik, az úgyis fel van készülve arra, hogy
számára irreleváns leveleket kap.

Emellett fogunk nyitni neki egy blogot, még némi technikai támogatást is
nyújtva hozzá.

A válogatott levlistára viszont ne írjon Janó, mert az a kerettagok és
az edzők, klubvezetők felé történő érdemi kommunikáció legfontosabb
eszköze, úgyhogy nem lenne szerencsés, ha bárki miatta iratkozna le.
(Magda előtt is megtörtént ez már.)

Üdv,
Skuló Marci