[Tajfutas] Fertőzött a vezetékes ivóvíz

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Júl. 9., Sze, 17:13:39 CEST

Sziasztok!
Egy friss körzeti sajtóhír.

Eddig úgy tudtam, hogy csak Mátraszentlászlót érinti a vezetékes ívóziz tilalma, de mint ez kiderült most már a parádi völgy településeire is kiterjedt.

Szóval ha vki a térségben üdül, túrázik, edzőtáborozik stb... ne igyatok vezetékes ívóvizet.
Ott a dobozos sör,a pincebor és a palackozott üdítő.

(Én mostanság ebben a térségben a patakokból iszom a vizet, persze ha egyáltalán van benne nedű, de eddig (még)nem zavarodtam meg tőle.

Szép Napot
Popey