[Tajfutas] Balaton Kupa

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2014. Júl. 8., K, 20:24:33 CEST

Szia

Létezik több készlet, amely a leszúrható karót rögzíti, egyben a dobozt is egy sínbe, de ezek imbuszkulcsosak, tehát kevésbé biztonságosak a bicikli(lánc)zárnál. És igényesebb parkokban nem szabad leszúrni. Imbuszkulcsos az MTFSz régebbi "patkányfogónak" becézett készlete is, ami elég rossz állapotban van már..
Majdnem optimális, amikor egy hasonló sínben van a doboz, mint ami az előző, csak nem a karóhoz van hegesztve a sín, hanem "lifeg" a biciklizáron, tehát a zár nem a doboz lyukán, hanem az aljzat tetején megy át.
Ezt sajnos fizikai erővel szét lehet feszíteni, nekem és H Bélának is volt már így egy-egy vesztesége, de ez a kihelyezett ezer körüli ponthoz képest elviselhető. Lakótelepen fordul elő.
Sok mindent irigylek a Skandinávoktól, meg a britektől, de azt nagyon, hogy nekik ilyen gondjaik nincsenek.
Ezt mutatja, hogy az újabb, nem párhuzamos szélű dobozok egyik védőeszközbe sem illenek.

Várom a javításokat, kiegészítéseket!

Ábel