[Tajfutas] Mi a véleményed a Balaton Kupáról?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 22:06:47 CEST

Akkor ezzel megtudtuk Pétertől, mi a győzelem titka!

Azonban a rajtoltatás csődjét jelentette volna, ha minden versenyző hasonló
kívánsággal lépett volna fel a döbröcei versenyen. Vagy egy plusz ember
kellett volna a rajtban, akinek nincs más feladata, mint az ollót kezelni.

Igaz egyszer nekem is - kérésemre - levágták a térképről a szimbólos részt,
Dénes Zoli, személyesen, egy regionális versenyen, azt hiszem Kisteleken,
ahol F21-ben futottam, és ezért természetesen semmi esélyem nem lehetett
ott győzelemre. Akkor, pár évvel ezelőtt még regionális rangsorolókon is
ritkán fordult elő, hogy ne lett volna pótszimból.

Üdv:
Kéri Gerzson