[Tajfutas] sprint váltó fotók

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 21:35:40 CEST

Nem hibásak a 3. és 4. futóknál feltüntetett start idők?

A magyar csapat eredményét nézve, Gyurkó Fanni a 17:30-as tömegrajt után
futott 15:52 időt, tehát Lenkei Zsolt 17:45:52-kor váltotta Fannit. Ez még
stimmel az eredmény táblázatban.

Viszont Lenkei Zsolt ideje nem 31:29, hanem ez szerintem az első két futó
együttes ideje. Ezért Kovács Ádám nem 18:17:21-kor rajtolt, ahogy a
táblázatban van, hanem 18:01:29-kor.

Hasonlóan Szerencsi Ildikó sem 19:04:48-kor rajtolt, ahogy a táblázat
mutatja, hanem 18:17:27-kor, és 18:33:00-ra futott be a célba.

Vagy itt valami bonyolultabb szisztéma szerint történik a verseny, nem úgy,
ahogy Móricka elképzeli(vagyis én elképzelem)?

A 63:00 ugye, a magyar váltó összideje. Ezzel így is, úgy is, sajnos csak
15.-ek lettek, függetlenül attól, hogy a start időknél mi olvasható.

Helyesen következtetek?