[Tajfutas] docx

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 15:49:01 CEST

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy másnak is probléma a docx kiterjesztésű fájlok
letöltése, vagy egyedül én vagyok olyan hülye, hogy nem tudok
ezzel megbírkózni? A Balaton Kupa esetén csak a pályaadatok voltak így
megadva, igaz, kérésemre a rendezők emailben, számomra is olvasható módon
elküldték számomra. Most a Kecskemér Kupa és a Kalocs Kupa kiírása miatt
bosszankodom, mert ezeknek is docx a kiterjesztése, és így nem tudom ezeket
elolvasni.

Üdv:
Kéri Gerzson