[Tajfutas] Ott vagyunk a jók között

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 12:23:44 CEST

Sziasztok!

Úgy látom erről a hírről egy kicsit lemaradtam.(nekem az eredeti link csak 404 error-t jelzett)
A minisztérumtól imént kapott új link szerint a díjazottak illetve a meghívottak között bizony szép számban ott voltak sportágunk fiatal képviselői is!

Utólag gratulálok az egy hónapja átadott elismerésekért tájékozódási futóinknak azok felkészítőinek.

 Sajnos a pontlistában csak nevek vannak település iskola(egyesület/sportág/edző... nincs!, de azért bizonyára  mindenki talál benne ismerős nevet.
Böngészétek az alábbi (zipp) linket
http://2010-2014.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/oktatasert-felelos-allamtitkarsag/hirek/a-magyarorszag-jo-tanuloja-jo-sportoloja-palyazat-eredmenylistaja

Szép Napot Mindenkinek!

Popey