[Tajfutas] Hegyifutó OB nevezési feltételek Re: Csak fel és fel.. ez is tájban futás

Bota bota71 at gmail.com
2014. Júl. 4., P, 11:05:55 CEST

Minden OB-ra igaz, hogy a versenyző nem az adott rendező szövetség országos
bajnoki címét nyeri el. Emiatt kell, hogy az adott szövetség leigazolt
versenyzője legyen.
Tehát ezen a versenyen a MASZ országos bajnoki címét lehet elnyerni.
Ha az MTFSZ is rendez egy Hegyifutó Országos Bajnokságot, akkor az ott
győztes, MTFSZ rajtengedéllyel rendelkező versenyző az MTFSZ bajnoki címét
nyeri el.
A Budapest Maratonon is volt már, hogy magyar versenyző nem állhatott a
bajnoki dobogóra, mert nem volt érvényes MASZ versenyengedélye.
Tehát röviden: nem mindig az adott versenyszám legjobb magyarja a magyar
bajnok.

Üdv.:
  BT