[Tajfutas] Hegyifutó OB nevezési feltételek Re: Csak fel és fel.. ez is tájban futás

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Júl. 4., P, 08:55:27 CEST

Szeretnék egy kicsit hőbörögni a nevezési feltételekkel kapcsolatban,
persze ettől még minden marad úgy, ahogy van :-)

A kiírásban az szerepel, hogy az OB-n csak a MASZ egyesületei ill. tagjai
indulhatnak, a többieknek marad a nyílt.
Feltételezem, hogy pl. a tájfutók, tereptriatlonosok "fajlagosan" jobban
tudnak "hegyifutni" mint az atléták, de nem feltétlenül MASZ tagok.
Igaz, aki komolyan veszi a hegyifutó OB-t, az nagy valószínűséggel maga is
leigazolt atléta, vagy legalább erre a versenyre leigazol, de azért
mulatságos lenne (lesz?), ha egyes kategóriákban a nyílt versenyzők
levernék majd a bajnokot.
Ezt főleg utánpótlás és szenior kategóriákban azért el tudom képzelni.

Szerintem a MASZ részéről nem lett volna nagy lemondás, ha bármely sportág,
vagy legalább a közelről érintett rokon sportágak (pl. mi)
versenyengedélyével is el lehetett volna indulni a bajnokságon.

Sok éve mikor egy tájfutó elnökségi ülésen felmerült, hogy a tájbringa OB-n
csak versenyengedéllyel lehessen elindulni, akkor azért sikerült azt
elérni, hogy ez bármely sportág versenyengedélye (pl. montisok) lehessen.
(az aktuális szabályozást nem ismerem)

Remélem azért senkinek nem vettem kedvét a nevezéstől, az indulóknak pedig
jó felkészülést kívánok!

(és tényleg csak hőbörögtem, hisz amúgy sem indultam volna a versenyen)
kovacsp