[Tajfutas] Felvételi többletponthoz

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2014. Jan. 25., Szo, 18:52:09 CET

Szia Fanni!
Nem tudom hogy az ifi EB az komoly vagy csak a futkarozunk kategóriába tartozik. Minden esetre röhejes ha egy röjtökmuzsai egyesületbe le vagy igazolva mint focista, na az számít.
A magánvéleményem az hogy elmehetnek az anyjukba. Csak igy egyszerűen.  Hajrá magyar foci igaz hogy sehol sem vagyunk de az adósságunkat ami nem keves azert majd mi kifizetjük állampolgárok.  És akkor ez így rendben is van.
Nyilván változnak az idők meg a szabályok nagyon csodálkoznék ha bele számítana.  Ekkorát nem fordulhatott a világ ezekkel a jó emberekkel.
Ez sztem a vicc kategória.  SAJNOS !!!

CitroMail Android alkalmazásból küldve