[Tajfutas] OCAD 10 - Garmin GPS közvetlen kommunikáció?

Palumbi Edit eci.pp at indamail.hu
2014. Jan. 25., Szo, 16:48:55 CET

 Sziasztok!
A 10-es OCAD menü szerint közvetlenül kommunikál a GPS-szel. Én egy Garmin GPSMap 60CSx-et próbáltam csatlakoztatni, de nem látja, csak COM portot ajánl fel csatlakozásra, de a készüléket csak USB porton keresztül tudom csatlakoztatni.- Van valakinek felesleges soros kiolvasó kábele? (készülék oldalon kerek 4 lyukas csatlakozó, PC oldalon RS232)- Meg lehet-e magyarázni vhol az OCAD 10-nek, hogy ne csak COM portot lásson?- Esetleg USB-RS232 átalakító?Mi a megoldás? Tud vki segíteni?
Üdv: Edit*