[Tajfutas] Fw: sítájfutó OB Bánkút febr 1-2.

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2014. Jan. 14., K, 11:51:21 CET

Lajszi levelét továbbítom:

Sziasztok!

Sajnos  január 18-19-én se tudjuk megrendezni a sítájfutó OB-t Bánkúton, mert szerdáig a rövidtávú előrejelzések jelentősebb havazást nem jeleznek.

A következő időpont február 1-2. A kiírást csatoltam és az mtfsz.hu-n is megtalálható.

A szlovákok is terveznek erre a hétvégére bajnokságot Pezinokban. Mivel az se egy hóbiztos hely, így egyeztettünk velük és majd az aktuális hóviszonyoknak megfelelően lesz döntés, hogy melyik versenyt rendezzük meg. Ők is szívesen jönnek Bánkútra, ha van elegendő hó.

Üdv,

Lajszi