[Tajfutas] probléma a honlappal

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Feb. 12., Sze, 07:19:07 CET

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogyan lehet az MTfSz honlapján a versenynaptárban
láthatóvá tenni azokat az információkat, amik vagy nem látszanak (vn1 -
havi versenynaptár kérése, kivéve a január hónapot, mert az az egy itt
véletlenül jó), vagy pedig a jobb oldali gördítősáv takarja (vn2 - éves
versenynaptár kérése, de ugyanígy látszik, azaz nem látszik az utolsó
oszlop a versenynaptár alaphelyzetében, amikor visszafelé is meg előre is
egy hónapot mutat).

Úgy meg tudom oldani, hogy a verseny nevére kattintok azoknál a
versenyeknél, ahol a gémkapocsból kilátszik egy keskeny csík a gördítősáv
alól, de nem tudom, hogy így minden fent lévő információhoz hozzájutok-e.

Elképzelhető, hogy a probléma böngész-függő, én a firefoxot használom.
Olyan tanácsot nem kérek, hogy térjek vissza a már elavult internet
explorerhez, amit már töröltem is a gépemről, vagy használjak mást, pl. a
chrome-ot, mert szívesebben maradnék a megszokott tűzróka mellett.

Üdv:
Gerzson