[Tajfutas] (nincs tárgy) (sportorvosi)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Feb. 7., P, 07:49:47 CET

"A sport gyakorlása alapvető emberi jog. Minden természetes személyt
megillet a sportolás joga a diszkrimináció bármely megnyilvánulási formája
nélkül az Olimpia szellemében, amely kölcsönös megértést követel meg a
barátság, szolidaritás és tisztességes játék szellemében." Olimpiai
Charta<https://www.google.hu/#q=olimpiai+charta>

Ma a Téli Olimpia megnyitójának apropóján ezzel fogadott a Google.
Bár nem vagyunk olimpiai sportág, de erre hivatkozhatunk, hogy miért nem
megyünk el sportorvoshoz :-)
kovacsp