[Tajfutas] OFF: Istállós-kő trónfosztása

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Feb. 6., Cs, 11:54:03 CET

Sziasztok!

Nem mintha készülnék rá, mert legjobb esetben 3 napra bontva tudnám
teljesíteni, csak kíváncsiságból megnéztem, hogy a Bükk 900-as csúcsai
teljesítménytúra kiírását kijavították-e a Kettős-bérc É-i és D-i csúcsának
a hozzávételével, de nem.
A kiírás még 2013-ban is a régi elavult ismereteken alapult:
http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=4751

Üdv:
Gerzson