[Tajfutas] Milyen az abszolút svéd kapus?

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2014. Dec. 24., Sze, 19:51:20 CET

2014.12.23. 17:34 keltezéssel, péter kovács írta:
> (55.) Anders Garderud (őt azért tettem zárójelbe, mert 3000 akadályon
> nyert olimpiát, de tájfutóversenyeken is indult, ill. később
> kommentátorkodott)

Gärderud nem volt rossz tájfutó. Boros Zoli azonban még jobb volt. Az
1974-es Nov7-en 5 percet vert rá a 70 perces pályán.  Igaz A.G. akkor
még csak EB ezüstérmes volt. Kapitány meg VB bronzos.

Egyszóval Kapitány megérdemelne egy 50. helyet a svéd sportolók
ranglistáján.
Itthon az első ötven helyre vsz. focistákat szavaznának be...