[Tajfutas] FW: tájfutó szpíker kérdőív

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Dec. 21., V, 17:45:05 CET

Szia,

január 31.én tartok egy vitaindító előadást a marketing napon, amelynek
része lesz a kérdőív kiértékelése. Sok mindenre választ fogtok kapni,
nagyon tanulságos lesz szerintem. Eddig 383 tájfutó töltötte ki a kérdőívet
és a fiatalok aránya immáron 15%! Nagyon köszönöm a klubvezetők
közreműködését!

Természetesen az egésznek akkor van értelme, ha írásos nyoma is marad a
kezdeményezésnek. Az én elképzelésem szerint az MTFSZ elnöksége által is
jóváhagyott 'Tájfutó szpíkerkedési irányelvek' dokumentum lenne ez. Viszont
amit Te is felvetsz, amit egyébként Ambrus Sanyi is megjegyzett a
kérdőívének kommentálásakor, az teljesen jogos, érdemes lesz majd
kiterjeszteni az egyéb információáramlási formákra (wifi, projektor, online
TV, stb.)

zka

ui. Egyébként annyit elárulok, hogy (jelen állapot szerint) 1% nem figyeli
a szpíkert míg 63% fontos információ forrásnak tartja és folyamatosan
figyeli a mikrofonba mondottakat.