[Tajfutas] Részvét nyílvánitás

László Béla Bodó blb945masodik at gmail.com
2014. Dec. 8., H, 04:05:36 CET

        Tisztelt
           Homoki Gézáné

    Megdöbbenve vettem a szomorú hírt Hogy Gézát legyőzte a betegsége !!
Részvételem fejezem ki, önnek és a családnak. A lenti levélváltással (pár
sorral búcsúzok tőle), amelyet 3 hónapja írt nekem.és  megígérte, hogy majd
jelentkezik!!

         Emlékét megörizűk.
        Bodó Éva, és Bodó László Monorierdőről.

Téma Részt vétel az Országos csapat bajnokságon F-205 éves Ktg.-ban

*Kedves *
*      Géza tájfutó barátom, és csapat társam !!*

    Szomorúan vettem a hírt, mert eszelőt 3-4 hete talán, azt hallottam Blum
Lacitól,
 hogy a kezelés folytán már jobban vagy !! Mielőbbi gyors javulást,
vigyázzál magadra,
 és az orvosi utasításokat ha lehet tartsad be,* hogy minél hamarabb*
* lássunk sorainkban.* Üdvözlöm a kedves feleségedet is, minden jót, és
mihamarabbi teljes
gyógyulást !!

          Bodó László Monorierdőről.

g.homoki at t-online.hu
szept. 2.

címzett: saját magam
Laci, nem tudom, rám gondoltál-e, én jelenleg orvosi kezelés
alatt állok és járó képtelen vagyok. Ha valaha tudok még
futni, jelentkezem úgyis.

Üdv
Géza