[Tajfutas] gyászhír

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Dec. 7., V, 09:54:47 CET

Sziasztok!

Én meg még arra is emlékszem, amikor Schönherzes mundér korunkban, egy tájfutó versenyre igyekezvén, Székesfehérvárott éppen egy sikeres kamionstoppolást követően pár pillanat múlva elkapott a VÁP-(Katonai rendészet) és a menetlevelek hiányossága miatt -én ugyan megúsztam - de ti,- legalább is Lacó visszafordításra és PK jelentkezésre ítéltetek.

És ez még csak az enyhébb esetek egyike volt.

Ebben az időszakban 1977-78-79 tavasz nem semmi tájfutó gárda őrjítette meg a veszprémi parancsnokokat és az értük mindent megtevő Földesi Tibit és Felber Gyulát.

(  A teljesség igénye nélkül: -Horváth J.,Klimstein L., Loch F.,Szűcs L.(Isten nyugasztalja), Kiss Z.,Gerda Gy,Honfi G., Gyenis Z., Nagy L. Györgypál Z.,Benkő O., Mics J.,(Isten nyugasztalja), Kuron Gy., Kóger Gy.,Szabó L., Papp L., Kelemen J., és talán Somlai Gabi, ezt már nem tudom biztosan ………..…töltötték le itt 77-79 között a tényleges katonai szolgálatukat.

Civilek közül meg ebben az időszakban volt Schönherz versenyző Benedek I., Papp L.(-Bukta) Fonyó S.,Kugler Gy., Vass T. és gyermekei stb….

 Ja, és innen ered a Popey becenevem is.

Fonyó Sanyi barátom a furcsa palóc kiejtésem miatt Ajkán az akkor még kétfutamos vidék egyénin ( életemben először megvertem a sportág akkori fenegyerekét Szabó Laci-Dzsepát) mondta először: -Mint nekem a vihar, mint nekem az ész, emberek itt jön Popey a nagy tengeriÉSZ!

Rámragadt.

Visszatérve az eredeti Fifi és Lacó levélváltáshoz jegyezném meg, hogy a most örökre bennünket itt hagyott Homoki Géza(BSE) 1972-ben az I. osztályú minősítési szintet is megfutotta.

Isten veled Géza!

További Szép Napot!

Popey