[Tajfutas] Kertész Kupa és "Állatsimogatás"

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Aug. 27., Sze, 21:42:34 CEST

racz_tanya_rajt.jpgHolnap nyomdába kerül a nagy mű. Az alaptérképet
(földhivatali szelvényt) még anno 2009-ben vásároltam meg.

Rácz Tanya "Orfű-Lipóc"

Pontbegyűjtő jellegű navigációs játék a Rácz-tanya kerítéssel
körbehatárolt területén belül.

Lebonyolító: Homo Navigators (Kelemen János)

Időpont: 2014.08.31. (Vasárnap)10:00-12:45 között, folyamatosan.

Rajt-cél: Rácz-tanya üvegfalas étterem bejárata.

Térkép méretaránya: 1:2200

Alapszintköz: 2,5 m -- ISSOM szabvány jelekkel (Első kiadás.)

Laminált, vízálló. Mérete: A/5 Helyszínelés: 2014.08.08-26

Pályaadat: 8-900 méter (ha nem hibázol és nem vagy rest a kerítések
alatt, között átbújni), 10 ep., 20-25 m szinttel. Mini bója, mini állványon.

Időmérés: SPORTident (csak versenyidő) - köszönet a kaposváriaknak a
technika biztosításához.

Feladat: a 10 ellenőrzőpont érintése kötetlen sorrendben és a pontokon
lévő sorszámok összeadása.

A program ingyenes, nem kell rá előre jelentkezni. "Navigálni" lehet a
Kertész Kupa előtt bemelegítésként vagy célba érést követően is a
Kertész Kupán használt/bérelt SI elektronikával.

A térképeket a teljesítést követően vissza kell adni.

A versenyen és a navigációs játékon is mindenki a saját felelősségére indul.

Egy erdei terepen már dolgoztam lézer távmérővel, de az még nem készült
el. Itt is ezt használtam és nagyon sokat segített a helyszínelésben.
Deklináció: 2,3