[Tajfutas] MTBO VB 2014

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Aug. 26., K, 21:15:46 CEST

Mondhatjuk, hogy nem a miénk ez a nap. Bár azért van, aki elégedett, még
olyan is, akinek tetszett. A kettő nem egy halmaz. :)

Általában inkább kudarc, nem szerettük ezt a pályát, az időjárást még
kevésbé (ti. egész nap esett). A pálya itt megnézhető:

http://wmtboc2014.pl/en/node/5668

Bialystok egyik parkjáról van szó: rengeteg ösvény, még több kidőlt
fával. A pontsűrűség komolyan felveti, hogy érdemes volt-e biciklit
kivinni. :)

Egyetlen igazán jó eredmény Cseh Roni lett volna, ha nem megy el az
egyik pont mellett megállás nélkül. Így a harmadik helyről esett ki.

Holnap középtáv, remélhetőleg szárazabb körülmények között, és immár
terepen.

D.

Ps. Janó, a lejátszás nekem se megy.