[Tajfutas] Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2014. Aug. 26., K, 20:17:18 CEST

Sziasztok

Azt hiszem, Péter minden fontosat megírt ebben a témában, úgyhogy nekem csak annyi maradt, hogy megköszönjem valamennyi korosztály összes válogatottjának, hogy fiatalságát, szabadidejét, pénzét, szabadságát és még sok mindent a mi kedvünkért (is) áldozott.
Azt hiszem (remélem) nem fogják megbánni.
És persze mindez edzőiknek (gyúróiknak, gépkocsivezetőiknek stb stb, szüleiknek) is szól!

Ábel