[Tajfutas] 2014. évi Mátra Kemping Hungátia Kupa eredmények, fotók

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2014. Aug. 25., H, 11:26:30 CEST

Matyi várja a véleményeinket a listára, amit megértek, mert jó, ha van
visszajelzés a befektetett sok munkáról.

Tehát mi nagyon jól éreztük magunkat.
Készségesek voltak a rendezők,jó volt a szervezés, tetszettek a pályák. A
köveken nem nagyon lehetett haladni, de így legalább könnyebb volt követni
a térképet.Persze voltak dolgok, amiről lehetne vitatkozni, de mindig
érdemes inkább a jót észrevenni!
Gyönyörű környezet, érdekes kísérőversenyek, , versenyzőbarát rajtlista,
értékes ajándékok, jó hangulat, kellemes társaság.
Szóval nekünk minden együtt volt egy emlékezetes nyaraláshoz!
Köszönet mindezért:
Krasznai Orsi