[Tajfutas] Hungi rajtlista

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2014. Aug. 14., Cs, 08:51:19 CEST

Még a múlt század legvégén a tájkerékpár ős/hős korában rendeztünk egy
versenyt Lajosforráson. Szombaton hívnak telefonon, egy lelkes szolnoki
bringás csapat, a mezőny negyede, jó helyen vannak-e, mert nem találják a
célt. Mondom nekik, térben jó helyen vagytok, csak időben nem, holnap,
vasárnap lesz a verseny. De ha vártok egy kicsit, kiteszem a pontokat. És
ők szombaton, a mezőny többi része vasárnap vett részt a versenyen, az
eredménylistában persze mindenki ugyanúgy szerepelt.