[Tajfutas] Hk

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2014. Aug. 13., Sze, 15:33:22 CEST

Szia Gerzson!

A rajtlista nagyon jó!
Végre egyszer Magyarországon is fontosnak tartják, hogy egy klub egy idő intervallumban rajtoljon! Sajnos ez idehaza eddig nem volt gyakorlat, de én nagyon jónak tartom, mert utána (vagy előtte még) lehet más közös programot is szervezni! Mindig is bosszankodtam, ha a feleségem a verseny elején indult, én pedig a végén (ha fordítva, az még rosszabb, ☺ ), így olykor nagyon sokat kellett egymásra várni!
Ezt csak ilyen rajtlistával lehet megoldani!
Előre is köszönet ezért a rendezőknek!
Üdvözlettel:
Nemesházi László
1132 Budapest, Váci út 72-74.