[Tajfutas] Hungária Kupa, ne felejtsétek a fejlámpát otthon!

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Aug. 9., Szo, 14:48:08 CEST

Sziasztok,

augusztus 22.-én (pénteken) este Szűcs Péter és csapata (Csipa SE) éjszakai
kiegészítő versennyel készül a Hungária Kupa résztvevői számára.
A technikásabb 'Nagy villám' és 'Megfontolt villám' pályák teljesen új
térképrészletre is elvezetnek.
A 'Kis villám' pálya pedig kifejezetten kezdő éjszakai tájfutóknak készült,
kisebb fényerejű lámpával is teljesíthető.

A kiírás már egy jó ideje elérhető a kísérőverseny információk között:
http://hungariakupa.tajfutas.hu/index.php/hu/k/68-k%C3%ADs%C3%A9r%C5%91-verseny-inform%C3%A1ci%C3%B3k

Kiegészítésül a pályaadatok:

*Kis villám* - könnyű pálya kezdőknek; 1770 m / 40 m / 7 ep

*Nagy villám* - hosszabb pálya haladóknak; 3360 / 140 m / 9 ep

*Megfontolt villám* - rövidebb pálya haladóknak; 2670 m / 100 m / 6 ep

Várunk Benneteket nagy szeretettel a Hungária Kupán, még nem késő nevezni,
ne hagyjátok ki idén sem!
Nevezni már csak emailben lehet, előző levelemben ezt hibásan írtam:
hungariacup at mtfsz.hu
Találkozzunk augusztus 19.-én este a nyitóbuliban!

rendezők