[Tajfutas] TIPO kupa értesítő és rajtlista! (Privát)

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Ápr. 25., P, 21:12:53 CEST

Miksi, valaha én is cipeltem szemetet haza versenyről, vagy a helyi erőkkel
alkudoztam, mennyiért tüntetik el, és tudom, a helyzet azóta fokozódik.
Amit elvársz azt már itthon is elvárják tőlem, kezdem megszokni :-) és be
is tartom, ígérem. Annak idején egy egy verseny vége felé egyik vissza
vissza térő gondolatom volt: "egy nagy, nagy tüzet kéne rakni", aztán nálam
okosabbak lebeszéltek róla.
Uff
MM