[Tajfutas] Routegadget

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Ápr. 25., P, 16:00:23 CEST

Sziasztok!

Ma jöttem rá Skuló Marci levelének a helyes értelmezésére. Tehát az MTFSZ
honlapján a* Versenyek* fülnél a *Routegadget Java-val* menüpontra kell
kattintani, erre jön be a reitti.cgi hely, ahol most a *Java nélküli
verzió*található. (A Routegadget Java nélkül menüpontra viszont a "Not
found"
hibaüzenetet kapjuk.)

Mindjárt ki is próbáltam, és berajzoltam egy fantázia útvonalat a Szabolcs
Kupára. Itt többekkel együtt tévesen kerültem az eredménybe az egyik előző
napi futam részidőivel. (Április 6-án a Silvanus népligeti versenyén
futottam, ezért sem futhattam ugyanaznap délelőtt Nyíregyházán is.)

Működik a berajzolás és a lejátszás, érdekes módon annak ellenére is, hogy
az ellenőrző pontok száma sem annyi a részidőim szerint, amennyinek lennie
kellene.

Üdv:
Gerzson