[Tajfutas] TIPO kupa értesítő és rajtlista! (Privát)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2014. Ápr. 24., Cs, 14:54:44 CEST

Sziasztok !

Idézet az Értesítőből :

"Környezetvédelem:

Újításkent azt szeretnénk bevezetni és arra kérünk mindenkit, hogy vigye
haza a saját szemetét

(élelmiszer maradék, csomagolóanyag, flakon stb). Emellett szelektív
hulladékgyűjtő szigetet alakítunk ki

azoknak, akik nem olvasták ezt a felhívást és tájfutó társaik sem
figyelmeztették erre. Köszönjük! "

Az lenne a kérdésem, hogy ez mitől környezetvédelem.  Nem akarok cellux -
nem cellux vitát generálni, de ha itt tudjuk

biztosítani, hogy szelektív a hulladékgyűjtés, akkor mitől lesz
környezetbarát ha mindenki hazaviszi és kidobja ahova tudja..

Azt értem hogy a rendezőknek egyszerűbb és olcsóbb -Rendezővédelem J - de az
egy másik vetület ...

Segítsetek, biztos én nem látok valami lényegeset..

kösz :Sanyi