[Tajfutas] Fwd: Re: MTBO-HOB-MACCABI KUPA: 2014. ÁPRILIS 26-27. BÁTAAPÁTI

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Ápr. 16., Sze, 18:28:29 CEST

Sziasztok,
A levélben említett verseny(ek) a 2009 éviTavasz Kupa
<http://mtfsz.hu/versenyinfo/4513_i_Tavasz09K.pdf> és a 2010 évi Télűző
(Túlélő) Kupa
<http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=4878>
volt , amit 2008-ban megelőzött egy tájékozódási túraverseny, amire
eredetileg készült a térkép. lásd. melléklet.
Esőt követően iszonyatosan sárdagasztóvá tudnak válni a löszös, agyagos
talajú, széles dózerutak.
Üdv,
HN