[Tajfutas] FW: Épp 30 éve ezen a napon rajtolt el az első Ibusz Maraton mezőnye

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Ápr. 14., H, 22:12:54 CEST

S ez még nem is a legkeményebb Csontit volt, mert utána épp Szegeden a maratoni országos bajnokságon 2:14-et futva( a szintén 2:14-et futó Lantos Zoli előtt ) bizonyította, hogy bármikor képes 42 db 3:10-es ezret egyben végig tolni.
Ezt a versenyt még ma is jó felidézni, mert dupla tájfutó siker volt, amit a két tájfutó művelt az atléták között...pontosabban előtt!

Fifi

Az iPademről küldve