[Tajfutas] Bocsi a sorozatlevelekért!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Ápr. 11., P, 20:00:25 CEST

Tisztelt Lista/Egyesületek!

 Amikor több napra gazdátlanul itthon hagyom a  gépem, és hazatérve
megpróbálom letölteni a két címen is futó emaileket(bődületes mennyiségűt), akkor mindig bekrepál, megakad a rendszerem.

Az imént az első levélküldés esetén vszinüleg az én bénázosom miatt beszorult a nyári romániai versenyre invitáló levelem, miközben tovább válaszolgattam a más témát tartalmazó levelekre, mindig rányomtam a "Postázandó Üzenetekre" az meg mint a gépuska nyomtatta tovább az azonos témájú email leveleket.

Bocsánat a sorozatos azonos témát tartalmazó levelekért.!
Csak egyet hagyjatok meg, a többit légyszi  TÖRÖLJÉTEK!

Szép estét és a Postás kupára nevezetteknek  jó holnapi versenyzést, jó időt na és rendezőknek problémamentes lebonyolítást kívánok.

Popey