[Tajfutas] Ami jó, az jó...

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Sze. 29., V, 19:57:00 CEST

Kedves Sporttársak,

a hétvégi Kalocsa Kupára -sokakkal együtt- magam is csak egy napra neveztem,
amit - szintén sokakkal együtt - megbántam, ugyanis mindkettőre kellett
volna.

A hibátlan rendezés ( minden a helyén térben és időben ) mellett a térkép
minőségét szeretném példaként felmutatni, mert idehaza ritkán tapasztalható
minőségben fedte a valóságot, ami Pazar érzést nyújtott a mezőnynek.

Minden befutó a saját tévedésein rágódott a célban, ahol egy fél mondat sem
hangzott el a rendezés vagy a térkép hibáiról.

Mert nem volt.

Köszönjük Dénes Ildikónak, Dénes Zolinak és Spiegl Janónak ezt az élményt.

üdvözlettel,

Fifi

Honfi Gábor

hálózati igazgató