[Tajfutas] szerda

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Sze. 23., H, 17:31:59 CEST

> Feltöltöttem a portálra a verseny dolgait, de a térképvázlatnak csak
> a lebutított és megvágott változatát engedte. Aki kéri a teljes
> térképvázlatot, hétfő és kedd este tudom elküldeni (4,4MB), írjatok
> erre a címre!

Sziasztok!

Levettem az eredeti térképvázlat méretét a tizedére, és feltöltöttem az
MTFSZ-honlapra.

A honlapra való feltöltésnél az admin részéről nem korlátoztuk a
fájlméretet, de a szerver-oldalon valószínűleg van valami korlátozás. Ha
más nem, a php megszakítja a túl sokáig tartó parancs végrehajtását.
Úgyhogy a feltöltő sávszélességétől is függhet, hogy a honlapra mekkora
fájlok mehetnek fel. Mindenesetre a több MB-osakat kérjük kerülni, mert
különböző más gondokat is okoznak.

Üdv,
Skuló Marci