[Tajfutas] Szerdai verseny SÖRDÍJ!

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2013. Sze. 17., K, 15:19:20 CEST

Kedves István,
a sörváltót nem használja az MTFSZ a tájfutás népszerűsítésére,
megnyugtatlak, hogy nem lesz hivatalos versenyforma sem és a negyedik kör
után valóban nem nézünk ki épületesen.
DE sokan szeretjük ezt a 'buliversenyt', készülünk rá testben, lélekben
egész nyáron és nagyon jó mulatságnak tartjuk. Többen már csak kifejezetten
a sörváltóra jönnek le a Hungáriára. Mint ahogy az x-faktort sem kötelező
nézni, úgy a sörváltót is el lehet kerüli annak, aki nem szereti.
Egyszerűen kieresztjük a gőzt, röhögünk egymáson és közben 'vérre menő
csaták' szemtanúi lehetünk. És ez évente ráadásul csak 2x van, úgyhogy arra
kérlek, hogy nézd el a 'másságunkat'.
Amúgy Skulóhoz csatlakozva én is azon vagyok rendezőként, hogy a 2014-es
Hungárián a sörváltó még nagyobb móka legyen, úgyhogy várjuk a további
tippeket!
zka