[Tajfutas] Szerdai verseny SÖRDÍJ!

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2013. Sze. 17., K, 07:14:25 CEST

És, hogy Ők ezt mennyire komolyan veszik!:
Szinte nincs olyan ifi, junior válogatottjuk aki ne szokott volna elindulni
ezeken a versenyeken. Nekem volt szerencsém páron részt venni indulóként és
nézőként is (gyenge a futó teljesítményem miatt inkább az utóbbit
preferálom). A lényeg viszont, hogy minden egyes alkalommal be vannak
öltözve különféle hacukákba (otthonka, rózsaszín tütü, stb.) és így nyomják
igen komoly tempóban a köröket. Egy-egy 5 napos versenyen akár 50-60 csapat
is el szokott indulni, köztük jó pár hölgy is.

Skulóval értek egyet abban, hogy a VTC -s kiesési rendszer nem igazán kedvez
a gyengébb csapatoknak (emiatt nem is kedvelem). Cseheknél nem párok
versengenek, ha nem mindig az első 32, 16, 8, 4 jut tovább a következő
fordulóba.

Mozsár