[Tajfutas] Falrahányt borsó az Európa Sport és Egészség Napja kapcsán

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Sze. 16., H, 23:44:38 CEST

Sziasztok!

Én ráadásul olyan konzervatív voltam, hogy amikor megkeresték a
szervezők a BTFSZ-t a programmal, akkor a tájfutás gyanánt egy normál
térképes pályára gondoltam. Aztán kiderült, hogy a vödrös megoldást
szeretnék, mert az a látványos, csalogatja az embereket.
A svédpálya elnevezés is titokzatosan hangzik egy idegennek. A
szakmaiság a legutolsó szempont. Tájfutásnak is erőltetett nevezni azt,
ahol egyetlen térképjel nincs a pályát tartalmazó papíron, és a gyerekek
az alapján futnak, hogy megjegyzik a pontok kódjait.
De élvezik, újra meg újra kimennek, hogy javítsák az idejüket, miközben
a lebonyolító szervezet - most épp a legnagyobb budapesti
utánpótlás-nevelő egyesület vállalta be - kap érte némi pénzt, amit már
a valódi tájfutásra költhet. Úgyhogy jól van ez így.

Üdv,
Skuló Marci