[Tajfutas] Szerdai verseny SÖRDÍJ!

László Kaján oldkajla at gmail.com
2013. Sze. 14., Szo, 15:30:55 CEST

Köszönöm, a vörös sör bizony nagyon finom volt!

A többiek nevében is köszönöm Kéri Gerzsonnak a nagyszerű
meglepetés-ajándékot a senior kategóriák győzteseinek a Kőbánya Sprint
Bajnokságon.
Azt hiszem ez nagyobb, és küzdelmesebb mezőnyt hozott, és nem csak én
köptem ki a tüdőmet, hogy megnyerjem szeretett italomat. Nem is akármilyet:
Ír típusú vörös sört! És sikerült!
Most, hogy elfogyott (béke poraira), elmerengtem rajta, hogy talán,
talán... a szerdai versenyeken a Kedves Rendezőktől ennek a
hagyományteremtő gesztusnak folytatása is lehetne, hiszen nem túl nagy
anyagi befektetéssel ádáz, vérre (na jó sörre) menő küzdelmeket láthatnánk
a duplájára nőtt mezőny - tehát jelentős anyagi haszon - mellett.
A régi szép időkben ilyen esetekben volt valami érem, de ez sokkal-sokkal
jobb 5let!
Éljen Gerzson! Hip-hip-Hurrá!

OldKajLa F60