[Tajfutas] ütközés

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 10:57:00 CEST

Hát, a felsorolt problémák zöme Szentendre versenyterepként történő
kiválasztásakor ismert volt, de látom a ROB rajtjának közeledtével
szaporodtak is. S az Ernő videóján is jól látszik, hogy egyes átmenetek
végrehajtását a turisták is befolyásolták. Még szerencse, hogy jó páran
ezen a hétvégén a Skanzen Borünnepét választották a belváros helyett. Talán
csak egy hómentes januári hétköznap lehetne itt izgalmas, sportszerű
versenyt rendezni. :-)
Üdv:
Andor