[Tajfutas] KTN-re vonattal

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 08:29:29 CEST

Kedves Juli, KTN rendezői és benevezettek!
Sziasztok!

Azért küldöm az eredetinek csak Julinak címzett levelet a listának is, mert
olyan információkat közlök a KTN-re utazásra vonatkozóan, ami másokat is
érdekelhet.

Indulás: Nyugati 6:08-as IC-vel Nyíregyházára (9:23) Onnan Baktára a
10:00-kor induló és a vk-tól kb. 500 méterre lévő megállóba 10:46-kor
érkező busszal. Ha véletlenül ott, a Köztársaság téren vagy közelében lesz
az 1.  rajt, akkor a futáshoz beöltözve érkezve semmi probléma, probléma
esetén viszont remélhetőleg adnak másik rajtidőt a rendezők, és lehetővé
teszik a 2 futam közötti jelentkezést, az előírt 10:30-ig történő
jelentkezés alól felmentést adva.

Visszafelé nagyon sok busz van vasárnap du. Baktáról Nyíregyházára.

A rendezőktől kérdezem, esetleg nem lehetne az 1. futam 0-idejét 10-20
perccel későbbre helyezni a messziről érkezők kedvéért, ha a tervezett
0-idő nem érhető el a 10:46-kor érkező busztól?

Üdv:
Gerzson