[Tajfutas] ROB Bükkös patak hídja egy verzió

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Sze. 9., H, 10:45:10 CEST

Igen, ilyen szituációkat tud okozni, a fehér árnyékkal ellátott pontsorszám.
(Lásd. még pécsi pontbegyűjtő esete)
Teliszinnyomással és áttetsző lila pályafelülnyomással (jó drágán)
kiküszöbölhető a probléma.
De megfelelő digitális nyomda megválasztásával és a színek hangolásával is
orvosolható lenne a dolog. (Próbanyomatok készítése jóval a verseny előtt.)
Lásd. melléklet + van ott a térképen vízfelület ábrázolás is
+ a 10-s számot egy picit keletebbre kellet volna tenni.

HN