[Tajfutas] ROB Bükkös patak hídja egy verzió

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Sze. 8., V, 22:50:54 CEST

A 100% vagy 70% kékhez társul a fekete szegély,  a 30% kékhez a kék szegély,
ha más vonalas objektum szegélye nem határolja (Lásd a nagyhíd környéke), a
max. két méter széles áthatolható patak 0,21 vastag. (Ez valszeg itt nem
szerencsés a szabályzatban, mert a 0,21 mm 1:4000 térképen csak 0,84 m fed
le, így egy max. kétméteres patak lehetne megengedően 0,5 mm vastag vonal
is. És az már telikék.)
A Bükkös patak nagyrésze 2,5 m szélesnek van jelölve, kivéve ahol
kiöblösödik. :))

Volt aki került az ábrázolás miatt?