[Tajfutas] MEFOB-SZEGED KUPA 2013.

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2013. Sze. 2., H, 20:44:33 CEST

Kedves Sporttársak, Egyetemi és Főiskolai Hallgatók!

2013. október 26-27-én rendezünk 2013/2014-es tanév  MEFOB - Egyetemi és Főiskolai Országos Bajnokságát, valamint a Szeged Kupa regionális rangsoroló versenyt Ásotthalmon. A kiírás letölthető honlapunkról www.tajfutas.maccabi.hu valamint az MTFSZ honlapról is.

http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/egyetemi-foiskolas-ob-2013
http://mtfsz.hu/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=570

Az Entryben már lehet nevezni!

Kérek minden egyetemi és főiskolai hallgatót, hogy népszerűsítse rendezvényünket saját intézményében.

Továbbá várnék olyan jelentkezőket intézményenként, akik segítenének a saját intézményükben a csapatok szervezését, a rendezvény népszerűsítését.  Lesznek figyelem felkeltő plakátok melyeket az intézményekben ki kellene helyezni.

Egykis ízelítő a programból:
26-án szombaton váltóverseny az egyetemek között
26-án szomaton este tájfutó buli tésztapartival és ingyen sörrel Dj: Mátrai Robi tájfutó
27-én vasárnap egyéni verseny A és B kategóriában, valamint NYÍLT kategória a kezdő hallgatók részére.

A facebookon is fent vagyunk, tessék csatlakozni, like-olni, szabad megosztani! :)
https://www.facebook.com/events/136971769834613/?fref=ts

Várunk benneteket október végén Ásotthalmon!

Paskuj Mátyás
06-20-9521-022